TIPS - tangle teezer




Den här borsten ska jag helt klart köpa och testa! Såhär står det om den på internet:

"Frisörernas favoritutredningsborste. Ta farväl av tovor och trassligt hår. Tangle Teezer har på kort tid blivit den mest populära utredningsborsten. Hjälper till att göra håret slätt utan att skada fjällsiktet. Tangle Teezer kan användas för att reda ut både vått och torrt hår.

Du behöver inte vara försiktig! Tangle Teezer är inte lik någon annan borste du tidigare testat, denna underbara borste ger dig ett fantastiskt resultat och reder ut ditt hår helt smärtfritt."

Sounds good to me, får se om den är lika bra som dom säger :) Måste bara hitta den först..


Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill också ha en sån där borste, vet du vart man kan köpa den :o?

2011-09-02 @ 17:32:31
URL: http://larssonlife.blogg.se/
Postat av: SANNE

jag tror att det finns i vissa kicks butiker men kanske inte i alla :) kanske går att beställa från nån sida annars?:)

2011-09-02 @ 17:55:56
Postat av: Emelie

Jag köpte min i London i april och jag har använt den sen dess, jag tycker att den är super bra och det känns knappt när man kammar ut tovor!! Jag är jättenöjd :)

Svar: åh kul att höra att den funkar!:) jag tycker dock den är lite svår, den kommer lixom inte igenom hela håret om man inte tar i ... hm, antar att jag vänjer mig :)
Sanne

2012-07-28 @ 12:09:49
URL: http://itsaboutemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0