TIPS - om bikinin jag beställde


bild tagen från tyras.se.

Den här bikinin fick jag hem idag! as snygg va den. MEN, till er som är smala runt revbenen eller har väldigt små tuttar, beställ inte den här bikinin.

Skulle jag ha varit lite smalare skulle den ha ramlat av, det finns ju lixom inget spänne som man kan spänna själv på överdelen. Jag köpte storlek 36/38, den minsta storleken som finns på stylebytyra.se. Byxan satt bra, men överdelen va lite slapp undertill om ni förstår, övertill satt den bra men jag hade velat kunna spänna åt den lite mer bak i ryggen så att den hade suttit tightare. Men den blir bra till nästa år! Så nu vet ni, ni som är lite smalare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0