Svar på en fråga

Fråga: Är du dig själv i bloggen? Alltså om man skulle läsa din blogg och sen träffa dig skulle man då uppfatta dig som bloggsanne? Vet att du skrev att du la ner frågestunden men är tacksam för svar.

Svar: Självklart är jag mig själv i bloggen! Men det kanske inte alltid kommer ut irl. Jag är ganska försiktig med vad jag säger och hur jag beter mig när jag träffar nya människor eller människor som jag inte vill ska uppfatta mig fel. Men samtidigt är det lite fel av mig att göra så eftersom folk då kanske får en helt annan uppfattning om mig än hur jag egentligen är.

Sen beter man sig ju olika beroende på vilka människor man umgås med tillexempel, vissa känner man sig mer trygg med än andra och då känner man att man kan visa mer av sig själv osv. Jag har nog ändrats mycket med åren också, förut var jag väldigt blyg och kom aldrig på något att säga när jag träffade nya människor. Jag har lättare för att prata med människor utan att låta "nervös" nu även om jag inte känner dom så bra. Så jag gör mitt bästa för att visa mig själv i alla lägen,även om det inte riktigt funkar alla gånger, men i bloggen är jag mig själv till 100%. Jag skulle aldrig kunna skriva något som inte kom från mig själv, det skulle bli alldeles för krångligt :)

Jag hoppas att folk uppfattar mig som en glad&trevlig tjej som vågar stå för vad jag tycker och säger utan att bry mig särskillt mycket om ifall andra dissar mina åsikter. Jag är som jag är och jag tycker som jag tycker även om någon annan är tvärtom :) Jag är en helt okej tjej, känns som att jag har båda fötterna på jorden lixom,&jag kan ärligt säga att jag är rätt nöjd med det mesta jag har i mitt liv so far.

Hoppas att det var ett okej svar på din fråga :) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0