Snodde en bild av sofi


såhär såg de ut på bordet igår kväll.. haha, lite nyttiga med morötter och grejer iallafall, hyrde 2 filmer också men den ena fungerade inte.. Men den som funkade va iallafall as bra&rolig :) Min låtsasfru eller något sånt hette den.

Kilade ju hem till ante senare och när jag kom dit så skulle han va envis och bygga ihop en skitstor sänggavel som han hade fått ny, det som skulle gå "jätte snabbt" och sätta ihop tog tillslut en & en halv timme. haha, så vi somnade inte så tidigt direkt. &imorse blev jag helt chockad när jag vaknade och klockan var 20 över 1. har nog aldrig sovit så länge på lovet , haha. kom nyss hem så nu får vi se va som händer :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

en liten fråga, hur många läsare har du i genomsnitt? :)

2011-08-17 @ 00:15:28
Postat av: SANNE

jadu jag vet inte om det går att dra ett genomsnitt av det haha, det är olika varje dag, beror på om jag bloggar eller inte också. Ibland är det 37 ibland 25 ibland 19 och ibland mindre än 10! så det är helt olika faktiskt :) men senaste veckan har det varit ungefär över 30 st varannan dag :)

2011-08-17 @ 00:56:17
Postat av: Anonym

okej, du har inte tänkt på att ha någon frågestund ?:)

2011-08-17 @ 20:32:04
Postat av: SANNE

nja, det brukar inte vara så många som kommenterar inläggen överhuvudtaget så jag tror inte att det skulle bli så mycket frågor ;) hihi

2011-08-18 @ 13:05:09
Postat av: Anonym

men om du har en frågestund kanske läsarna kommenterar och ställer frågor?:)

2011-08-18 @ 13:26:19
Postat av: SANNE

haha ja jo, kanske :)

2011-08-18 @ 19:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0