Skolaaaaaan

Måste ju börja med&säga att jag älskar vårat schema ännu mer. Vi ska ta bort svenska lektionen som vi har på fredagar och bara ha en lektion i veckan som är lite längre, sen får man jobba lite hemma och vi får hemuppgifter osv. Vi var as ledsna över att vi hade bytt lärare men vi ändrade oss kanska fort.. haha,as skön gubbe ju! :)

Vi fick även med oss en hel väska med grejer som nu är våra i 2 år framåt, klippförkläde, saxar, kammar, hölster&borste va de i den, as bra ju :) det här blir bara bättre och bättre. Klippte matilda idag också, hon vågade sig på och klippa bort ungefär en dm, hon passa as bra i kortare hår faktiskt :) hihi. Hon klippte mig också och jag tycker de blev rätt mycket kortare, men jag blev nöjd för jag vill ju ha lite kort ;) men andra säger att det inte syns.. haha, dumma. aja, nöjd tjej. Har precis lagat mat, snäll ju. Ante kommer hit om nån timme också :) hihi. Ha en skön fredag! puss


Jag och matilda delade på en kebabtallrik idag faktiskt.. Efter 4 timmars frisörlektion UTAN RAST så var vi lagomt hungriga och trötta. Sen va de skitmat i matsalen så vi kände lixom att det behövdes ;) nej. Nästa vecka äre slut med och äta ute tjejer. (haha maten ser as äcklig ut för vi hade rört runt allt.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0