"Rock med livstid"

Fagersta börjar satsa lite! bra där, det ska tydligen vara en "endags festival" här i fagersta nästa helg, haha. Dom har till och med fixat övernattning till folk som kommer från andra städer så det verkar ju bli rätt seriöst ändå, och det är väl kul :) men grejen är att det är ju en "rock festival" vad jag kan se?

Artisterna är: Millencollin, no fun at all, bullet, dundertåget, beast & greenleaf.

Alltså är det väl en festival mest för människor som lyssnar på rock? som faktiskt gillar rock? jag förstår inte riktigt varför folk som inte direkt är några större fan av rock ska dit, det är ju en kul grej, kul och träffa folk, men det känns som vissa kommer hänga där av fel anledning?:* Jag tillexempel har ingen aning om vilka dom här banden är, förutom millencollin typ, för jag lyssnar inte på rock. Därför ser jag ingen anledning med att gå dit, även om det säkert blir skit kul (för er som tycker om musiken). Men man vet ju aldrig, kanske slutar med att jag står vid entrén och betalar 450 spän för att få komma in tillslut, i brist på annat. Fast jag tror inte det, men som sagt, man vet aldrig.. :*

En annan sak jag inte riktigt fattar, hur ska dom hålla koll på vilka som har betalat? det finns ju minst 5 vägar in på området som är öppna och det kommer ju vara väldigt mycket folk, över 1000 pers har svarat "jag kommer" på facebook. vem vet, dom kanske bankar upp ett 2 meter högt elstängsel runt hela skiten och bara har entré på ett ställe?:* (jag skojar, för er som inte förstår.) Fast det skulle ju vara rätt kul om dom gjorde det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom kommer sätta upp ett stängesel över allt det fattar man ju folk kan ju inte komma in. Det är klart man ska dit när det äntligen händer något? haha även om man inte gillar musiken vill man ju träffa folk åh

2011-08-09 @ 17:41:57
Postat av: SANNE

Det är ju de ja menar;) folk som är där för att dom gillar musiken kommer nog bli rätt lack när de springer runt småungar där av fel anledning ;)

2011-08-09 @ 19:20:45
Postat av: Anonym

kommer ju inte precis va småungar, kommer ju va massa folk i din ålder som är där för att umgås och träffa massa annat folk? och tror inte precis någon kommer bli lack för att man är där för att umgås? eller har jag fel? och hur kan man va där av fel anledning, bara för att man inte gillar musiken kan man väl få va där? :)

2011-08-09 @ 23:56:26
Postat av: SANNE

men du fattar väl själv att de kommer va en hel del vuxna där eftersom dom lyssnar på dom här banden kanske mer och längre än folk i 16-18 års åldern?:* de är väl klart att dom kommer störas av alla små som springer runt och skiter i musiken som dom är där för :)

2011-08-10 @ 13:10:54
Postat av: Anonym

Men de kommer vara folk i alla åldrar om man är på festival vill man att de ska vara mycket folk så klart dom inte blir irriterade av de haha. Alla får ju var där bara man.köper biljet så spelar inte anledningn någon roll varför. Man vill kanske festa å träffa folk såklart! Och folk i din ålder kn väl uppför sig man springer ju inte runt å stör man träffar folk pratar festar ajunger precis som alla andra

2011-08-11 @ 10:12:32
Postat av: SANNE

haha, folk i min ålder kan visst vara störande;) &det är ju inte direkt en festival, en kväll ;) men vi får väl se hur den blir!:) tror inte direkt minderåriga kommer få dricka där inne heller om du tänkte att yngre skulle dit för de;)

2011-08-12 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0