Imorse..

(KLOCKAN RINGER 07.00, för att ante skulle upp&fiska..)
Jag: Klockan är sju
Ante: mmmh

"somnar om"

(KLOCKAN RINGER 10.00, för att jag skulle hinna dit&kolla lite innan vi åkte hem)

Ante: (flyger upp ur kudden) ÄR KLOCKAN SJU?
Jag: va? nej? 10
Ante: VA?
Jag: ja, skulle inte du upp och fiska kl 7?

" ante somnar om" (jag går ut och solar)

30 min senare

Jag: skulle inte du fiska innan vi åkte hem?
(Ante drar täcket över huvudet,suckar&somnar om)

60 min senare

Ante: hur mycket är klockan? (fortfarande med täcket över huvudet).
Jag: halv 12.
Ante: VA? (flyger upp) varför väckte du mig inte tidigare? 

ja ni, de är inte lätt och ha en morgontrött pojkvän alla gånger, hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0