Grillning

Har jobbat hela dagen! blev sjukt stressigt ett tag men det är kul när de händer lite :) var skönt att komma hem tillslut iallafall, haha. Antes mamma&tony är här nu och vi har grillat osv. Dom blir väl kvar ett tag till, har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Blir väl lugnt antar jag, imorgon blir de jobb igen (sista dagen) puh. Sen blir de sommarlov dom 2 veckorna som är kvar innan skolan! :) imorgon kilar jag hem till ante efter jobbet tror jag, han kommer ju hem då :) så de blir nog ingen uppdatering imorgon, inte på måndag heller kanske på kvällen isåfall! Bloggar väl lite senare ikväll igen kanske :) pusspuss


bild från igår som ja glömde lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0