Gamla bilder igen..


min födelsedags tårta som blev uppkäkad av mohammed basel och dogge, haha


wöö,lirarna. Jag gick faktiskt och lärde mig spela trummor ett tag under konfirmations året, as kul va de!


(Y)


frida&emmy skär i koögon ..


anton, sliten kille på nyår för några år sen :)


alexandra när vi hade sleepover i min stuga, haha


konfirmations läger, haha as kul!


prao på mediaskolan i avesta! skit kul de med!


jag&sara i londooon!


jocke och ante på os veckan, jocke ska föreställa barak obama, haha!


sara&mohammed för några år sen, haha


jag linnea och sara efter grönan, as kul hade vi där med:)


emd, as kära va vi i dom då, haha


fattar ni då hur nöjd ja va när ja fick det här av danny&erik? hahaa


hahaaa, nyåår


en teckning ja rita på bilden i 9:an, haha, "fantasiteckning"


haha, man känner inte ens igen alfons :)


skidresa med skolan! åh va roligt det va :)


på arosfortet! haha, vi klarade ungefär 2 rum av 40.


hahahha, almedin skulle lära sig att åka skidor! skrattade halvt ihjäl mig,
skidorna flög åt alla håll när han ramlade när han var påväg ner för backen i störtlopp,hahaha


hahaa, risbroshowen i 9:an! wöö, cool tjej


ante försöker sätta upp ett tält på ön, (innan vi blev tillsammans) ;)

som ni märker är alla dom här bilderna från roliga stunder, haha :)

Kommentarer
Postat av: mooooo

hahaha bilderna! :D vilka minnen man hade, saknar dig vännen! <3

2011-08-10 @ 13:23:32
Postat av: SANNE

haha jaaa:)!

2011-08-10 @ 15:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0