Frågestund??

Någon (anonym) tyckte att jag skulle ha en frågestund, frågestund känns lite... jag vet inte, känns inte som det skulle passa in här, för det första har jag typ 20-40 läsare om dagen, och ingen kommenterar, roliga ni är, verkligen :) nej men de känns som de skulle va typ 2 stycken som ens skulle orka besvära sig och kommentera en fråga. Plus att frågestunder mer passar in på "storbloggar", vad finns det att fråga mig för intressant lixom? vad min tröja kommer ifrån för affär? haha nej men ni förstår.. Men kanske ska testa ändå? hm.

Okej, ni som har en fråga, lägg en kommentar i det här inlägget så får vi se om det blir nåt :)  (vilket jag inte tror). natti




Kommentarer
Postat av: Nenne

1. Vilken är din favvofärg ? 2.Har du nåt husdjur och vad heter det isf.? 3. Har du nåt mera förnamn än Sanne(själv heter jag Margareta i andranamn hahaha!) 3. Har du ett eget rum, eller delar du med nåt syskon ? (de gör jag,buhuu !)Ha de bra !

2011-08-19 @ 10:23:19
Postat av: Anonym

Är du dig själv i bloggen? Alltså om man skulle läsa din blogg och sen träffa dig skulle man då uppfatta dig som bloggsanne?

Vet att du skrev att du la ner frågestunden men är tacksam för svar.

2011-08-19 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0