Första skoldagen

Det var ju inte det lättaste att somna i tid igår, men imorse var jag pigg ändå :) lite onödig dag ändå, fick exakt likadana papper som vi fick förra året som bara ska läsas igenom och slängas, sen fick vi fixa iordning några lekar och bestämma fika för imorgon ska vi tydligen ha "lekdag" för att lära känna ettorna lite, lite oplanerat precis som allt på carlforsska.. haha. tycker det känns helt onödigt för varje gång man gör sånt här så är det ju inte direkt så att man snackar och börjar fråga massa om någon man aldrig sett förut medans man leker lekar? och i "pauserna" så sitter man ju och snackar och fikar med sina vänner? haha aja.

Efter skolan kilade jag matilda och eve till spicy (självklart) och käkade, fattar ni hur gott spicy är efter att man inte har käkat det på 2 månader? tror inte det. Kilade in på lite affärer också och fick med mig 2 tröjor hem.. :)




har fortfarande inte bestämt mig om jag tycker att den här är skit töntig eller as skön. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0