FILMTIPS - Red riding hood


Den här filmen är väl inte direkt "ny" men jag har inte sett den förrän igår. Den var bra faktiskt! Det var typ rödluvan i mänsklig verision, och lite bättre&"läskigare" än sagan. Det är samma regissör som har gjort twilight filmerna så självklart kändes det lite som en "kopia" med en del saker. Men samtidigt så kanske inte alla har sett twilight och då inte på minns om den filmen här :) Jag tycker ändå att den här var bra, värd att se lixom. Jag gillar ju sånahär filmer. 

Såhär står det om handligen: 

"När Valerie bortlovas av sina föräldrar till den rike men tråkige Henry beslutar hon sig för att rymma tillsammans med sin stora kärlek Peter. Men kvällen då de ska ge sig av slår en varulv till och dödar Valeries syster och man börjar misstänka att varulven inte är någon främmande varelse från skogen, utan finns mitt bland dem och att Valerie har ett unikt band med varelsen.."

TRAILER PÅ FILMEN:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0