kort dag - igen

åkte till västerås imorse, va vid nån gräsmatta några timmar och käka, fika och hade tipspromenad&så, sen sluta vi. haha, aja, va roligt ändå :) &när jag kom hem hade jag fått hem min grymt snygga bikini från stylebytyra.se. Visar den i ett annat inlägg! fick nyss sms av mamma att vårat smink som vi har beställt har kommit också PLUS att jag hade fått min lön.. oooh :)

ikväll kommer ante hit och så ska vi grilla lite sen börjar ju de nya programmet true talent! det är tydligen idol men den här juryn är inte lika "utseende fixerade" som idoljuryn. Så man kan se ut som total skit och ändå vinna :) man behöver inte se ut som en "artist" som idoljuryn alltid tjatar om, hur nu en sån ser ut..


matilda&ebba! djävulen i "ballar av stål" är faktiskt ebbas pappa, den ni!










hahahha cissi: SPRIIIING! SPRIIIIIIIIIIIIIIING!!!





hahaha, snodde patrizias bild, "eve 4 år med sin sporke".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0