BILDER DEL 4 - söndag/göteborg/Liseberg








Nya huset, haha




mami ♥

LISEBERG:


självklart skulle killarna va tuffa och gå spökhuset,dom såg rätt rädda ut när dom kom ut












fråga mig inte vad ante gör för min, han skrattade lika mycket som jag när jag zoomade in den, haha.




trollkar på scenen








Köpte ballonger och lät som kalleanka på kvällen när vi kom hem, as kul! hahaha


våra vinster! både magnus&ante kämpade för att vinna den gröna stora som jag ville ha! haha








Finns ingen bättre,  ♥
Har varit en helg som har varit sjukt rolig&mysig.
Nu känns det somsagt inte lika kul, ante kommer hem
först på söndag igen, känns som en evighet dit.
Jag har iallafall lärt mig att man inte behöver åka karuseller
på liseberg för att ha kul! Vi åkte inte en enda faktiskt :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0