Bikinin

Min katt är så sjukt bortskämd, hon sätter sig brevid en och stryker som fan mot benen och fjäskar för att hon ska få mat, sen när man följer med henne till skålen och ska fylla på så är den helt full med mat, men ändå så står hon lixom och väntar typ på att jag ska LYFTA henne till skålen som är 2 meter framför henne, då kan hon käka..




nya bikinin, ser ut som skit på bilder, men jag gillar den! Den är mer orange i verkligheten också än på bild. (den sista är tagen utan blixt också). 

Idag fick vi träffa nya frisörläraren, hon verkar bra faktiskt, hon verkar vara riktigt peppande och det verkar som att hon vill försöka få oss att lära oss så mycket som möjligt så att vi verkligen kan klara av att jobba på salong sen och hon vill verkligen att vi också ska få vara med och berätta vad vi VILL lära oss. Ska börja med massa roligt nu! Färglära, färga,slinga, FOLIESLINGOR!! wooooh, gud va vi har väntat på de.. Efter skolan så gick jag matilda eve och laura till spicy och käka, lite gott .. är hemma nu iallafall och ikväll ska jag hem till frida och laga lite mat och mysa, hon åker hem till åre imorgon så det blir sista gången vi ses innan typ, höstlovet?:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0